How To Go From Product Design To Manufacturing A Step-by-step Guide

You can start new topic to this forum.
Post Reply
shammi2020
Posts: 1
Joined: Sun Jan 23, 2022 5:01 am

How To Go From Product Design To Manufacturing A Step-by-step Guide

Post by shammi2020 »

Əsas veb səhifə Məqalələr Marketinq Məhsul dizaynından istehsala necə keçmək olar: Addım təlimatının köməyi ilə addım Məhsul dizaynından istehsala necə keçmək olar: addım-addım təlimatƏlavə olunub: 27-02-2019 Gündəlik həyatımızda istifadə etdiyimiz hər bir məhsul sadəcə bir konsepsiya idi. Ağıllı dinamikləriniz üçün telefonunuzdan, bu malların xəyalını həyat tərzinə gətirmək və onu gerçəyə çevirmək üçün özünə inamlı insanlar və aktivlər lazım idi.

Məhsulunuzda məqsədiniz müəssisənizi aktual tutmaq, böyük qazanc əldə etmək və ya bazara təzyiq etmək olsa da, tələssəniz, tənbəllik etsəniz və ya qısa yollar seçsəniz, bu arzuları əldə edə bilməyəcəksiniz. Yeni konsepsiyanın beyin fırtınasından məhsulun bazara çıxarılmasına qədər olan yol uzun və çətin görünə bilər, buna görə də məhsulun tərtibatından istehsala qədər getmək istədiyiniz pilləkənləri azaltmaq çox vacibdir. İdeyadan istehsala keçmək üçün bu 8 addımı izləyin və inşallah qazancınızı çevirin. Addım 1: Məhsul konsepsiyası Burada planınızı formalaşdıracaqsınız və məhsul konsepsiyanızı təsvir edəcəksiniz.

Bu, məhsulunuzun nə olması lazım olduğunu və ondan istehlakçı tərəfindən necə istifadə edilməli olduğunu izah edən eskiz və qeydlərdən E-poçt verilənlər bazası alın və tez bir zamanda E-poçt siyahısı ibarət ola bilər. Siz və qrupunuzla birlikdə sual verməlisiniz:Hədəf auditoriyamız kimlərdir? Məhsulumuza ehtiyac varmı? Məhsulunuz hədəf auditoriyanız üçün problemi həll edəcəkmi? Rəqibimiz kimlərdir? Bütün inkişaf hərəkəti maddələrini tamamlamaq üçün kifayət qədər qrup üzvlərimiz varmı? Məhsulumuzun yol xəritəsi nədir? Bazarın miqyası nədir? Bənzər məhsullar üçün davamlı tendensiyalar varmı? Məhsulu istehsal etmək üçün kifayət qədər maliyyəniz varmı? Son məhsulun adı nə olacaq? Addım 2: Araşdırma Sizin və ekipajınızın cari tələbləri və artıq bazarda mövcud ola biləcək hər hansı oxşar və ya rəqabətli malları öyrənməyiniz məhsul ideyanız üçün vacibdir.

Əgər sizinlə rəqabət apara biləcək məhsul varsa:Bəs sizinki necə yaxşıdır? Müştərilər bənzər bir əyləncə ilə müqayisədə məhsulunuzun istifadəsində unikal təcrübə əldə edəcəklərmi? Fikriniz artıq bazarda olanlara necə təsir edəcək? Məhsul tam inkişaf edən kimi onu necə bazara çıxaracaqsınız? Hədəf bazarınız kim olacaq? Üçüncü addım: Dizayn Tədqiqatlarınız başa çatdıqdan və ideya ilkin seçim dərəcəsini aşdıqdan sonra, konsepsiyanızın dizaynına dalmağın vaxtı gəldi. Dizayn hazırlanarkən, son istifadəçini nəzərə alın, çünki bunlar unutmaq olmaz ən vacib elementlərdir. Məqsəd insana uyğun dizaynı olan bir məhsula sahib olmaq olduğundan, bu addım boyunca unutmamalı olan bir çox məsələ var. Planınızı böyüdərkən aşağıdakıları unutmayın: Məhsulunuzun xüsusiyyəti Necə istifadə olunacaq, ya yox? Nədən hazırlanacaq? Müştərilər məhsulunuzdan nə qədər istifadə edəcəklər? Zəmanət tələb edəcəkmi? İstehsal üçün nə qədər ödəniş alınacaq? Məhsulunuzdan pul qazana biləcəksinizmi? Bunun üçün batareya tələb olunacaq? Qablaşdırma sxemi Dördüncü addım: Son dizaynı yaradın Əvvəlki addım sizin və komandanızın cavablandırılması üçün bir çox sualları ehtiva edir.

Bunu başa vurduqdan sonra siz birbaşa məhsulunuzda son dəyişikliklərə keçə bilərsiniz, çünki tipik problemlərin əksəriyyəti bu dərəcə vasitəsilə həll edilməli idi. Məhsulunuzdan asılı olaraq, son dizaynınız son məhsulunuzun 3-D modelini sizə təqdim etmək məqsədi ilə 3-D modelləşdirmə proqramından istifadə olunmaqla hazırlana bilər. Mümkünsə, məhsulunuzun fiziki təsviri üçün kompüter dəstəkli mühəndislik maşınının istifadəsini xatırlaya bilərsiniz. Siz tez bir zamanda tapacaqsınız ki, bu addımdan keçmək yerinə yetiriləndən daha çətin deyil. Məhsulunuzun amillərini və imkanlarını problem və prioritetlərə görə sıralaya bilərsiniz.

Bu, sizə və komandanıza maksimum ehtiyac duyduğunuz funksiyaları və hansının təmin edilməsinin ən çətin ola biləcəyini göstərəcək. Funksiyanı böyütmək çox uzun çəkirsə və o, xoş işləyirsə, siz yenidən rəsm lövhəsinə keçə bilərsiniz. Bu, eyni zamanda, əməliyyat məhsulunu inkişaf etdirmək üçün lazım olan aktivlərə nəzarət etməli olduğunuz dərəcədir. Bu, məhsulun uğurlu buraxılması və ümumi istifadəçinin zövq alma şansını artırır. Məhsulunuzu yaratmaq üçün hansı istehsalçı ilə işləyirsinizsə də, ağlınızda olanların vizual arayışından ibarətdir və istehsal müəssisəsindən prosesin eyni vaxtda aparılması üçün sizdən hansı faktlara ehtiyacı olduğunu soruşmağınızdan əmin olun. Addım 5: Test Prototip rəsmi olaraq yaradıldıqda, yoxlamaya başlamağın vaxtı gəldi. Məhsulun ideal olacağını təxmin etməməlisiniz, çünki bu inkişaf səviyyəsinə çatmazdan əvvəl bəzi problemləri bərpa etmək istəyə bilərsiniz. İndi heç bir şeyi unutma, çünki bu, maksimum tənqidi olmağınız lazım olan addımdır. Məhsulunuz həmişə gözlədiyiniz şəkildə işləmirsə, geri çəkilib yenidən qiymətləndirməkdən qorxmayın, sonra sistem daxilində yenidən 3-cü addıma keçin. Həmçinin f
Post Reply